300 Spartan

Forum sojuszu 300 Spartan (u22)


#1 2009-03-31 14:44:19

Riddick

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-03-28
Posty: 3
Punktów :   

Moja strategia może komuś się przyda

* Obrona opiera sie na obu powłokach, plazmach, gausach, ciezkich laserach i przeciwrakietach min 30-40, reszta to bezużyteczne śmieci
->Duzo obrony na minimum 2 planetach

* Folota transportery i recki oraz sądy szpiegowskie (wystarczają do ataku ), reszta okrętów jest stosunkowo bezużyteczna jeśli nie posiadasz znacznej liczby wcześniej wymienionych okrętow

* Ekonomia czyli kopalnie w stasunku 3metalu 2 krysztalu i 1 deuteru dla tych co nie kumaja->rozbudowujesz kopalnie metalu masz ja na X poziomie czyli wedlug mojego przelicznika zwiekszasz poziom kopalni metalu o trzy nastepnie krysztalu o 2 i nastepnie deuteru nastepnie powtarzasz cykl (oczywiście zależy od gracza moze na 1 miejscu byc kopalnia deuteru lub krysztalu wedle uznania ),
Stocznia, Fabryka robotów i nanitów jak najwyżesze poziomy ( szybsza budowa buynkow i statków co za tym idzie szybszy rozwój )
Magazyny w zależności od poziomów kopalni wiadomo czym wieksze tym wiecej sie zmieści
Elekrownie i satelity słoneczne w zależności od poziomu kopalni

*Badania w zależności od strategi czy idziemy na eko czy na flote
jak na eko to proponuje rozbudowac Labolatorium Badawcze i Sieć Badawczą  oraz Technologie energetyczna akurat to jest wskazane dla obu strategii
kontynlujac eko wszystkie technologie majace wplyw na naszą obrone i tempo badan
- idac na flote czyli opancerzenie technologia ochronna i bojowa napedy
Osobiście wole wszystkiego po truchu

*Dyplomacja - nie klucic sie nie przezywc poprostu grac i dac z siebie wszytko ps. to tylko gra i liczy sie dobra zabawa

*Expedycja - czyli wolna amerykanka mozesz stracic flote ktorą wyslales lub zyskac cos czyli (jakies okrety, surowiec, handlarza, antymateria) osobiście wysylam 11 małych transporterow do tego 4 sądy, straty niewielkie ale duza szansa ze cos znajdą

*Moon każdy gracz powinien go posiadać by bespiecznie mudz atakować flota wracając do punktu *fota dla tego nie polaca sie budowac w dużej liczbe floty przeznaczonej jedynie do ataku, a raczej stawia sie na te co maja mala sile ataku lecz dużą jednoste transportową

* Oszukac fale Moon czyli flota niewidoczna, wyslanie floty bedacej na planecie z mijsą stacjonuj rownież fala nie widzi, wysylanie floty bendącej na planecie z misją atakuj ale ustawiamy zwiazek i dodając co 5 min sąde proponuje nawet 6 razy by spowolnic flote o minute/lubi wiecej co zmiejsza szanse na ustawienie zegarowe ataku wroga i potencjalnie daje nam nawet do minuty na ucieczke czyli wynik flota cala wiec nie jest źle...

* Proby oszukiwania czyli
-przesylanie sorowca ze slabszego kąta na lepsze nie polecam mowrowany ban na tydzien potem do 2036
- multikąto jeśli juz naprawde musisz to zmieniaj IP przy kazdym zalogowaniu na ogame inaczej w razie wykrycia ban do 2036 bez odwolania
- oprogramowania pomocnicze czyli wszelkiego rodzaju boty ban do 2036 bez odwlania
*reszte punktów pomine


Programy pomocnicze:
Symulator ataku:
http://drago-sim.com/index.php?lang=polish
tools-ogame.pl (wszystkie kalkulatory )

Skargi do admina gry :
http://generator.ogame-team.pl/

Obliczanie RW z bitwy:
http://wojny.ogame-team.pl/index.php?id=5

Osobiście kożystam z wtyczki ogame do Przeglądarki Mozilla Firefox

Ostatnio edytowany przez Riddick (2009-03-31 15:06:48)


:angel:________Od aniołka mam skrzydełka lecz charakter od diabełka _______]:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.darklegionl2.pun.pl www.cargofrigo.pun.pl www.allinone.pun.pl www.racer.pun.pl www.superanime.pun.pl